Twoja Firma - ważne informacje dla przedsiębiorców
Prowadzenie fanpage pozwoli Ci wygrać z konkurencją
- Szczegóły
- Redakcja
- Kategoria: Firma

Obecność na Facebooku oraz innych popularnych portalach społecznościowych staje się podstawowym działaniem e-marketingowym. Fanpage w imperium Marka Zuckerberga prowadzą dziś nie tylko firmy z sektora e-commerce, ale w zasadzie każde przedsiębiorstwo z dowolnej branży.
Facebook, YouTube, Twitter i cała masa innych portali to efektywne, wydajne, a co najlepsze – tanie narzędzie, które pozwoli podnieść sprzedażowe słupki.
Dam Ci 5 powodów, które powinny skłonić Cię do prowadzenia fanpage'a
Facebook i inne portale społecznościowe wpływają na efekt potwierdzenia. 68% konsumentów przed kupnem produktu lub skorzystaniem z usługi sprawdza obecność firmy w mediach społecznościowych. Fanpage na Facebooku pozwala zaistnieć mniejszym graczom. 78% małych firm dociera do nowych klientów poprzez media społecznościowe (nie tylko przez Facebooka).
Firma z naprzeciwka? Jasne, o ile jest na Facebooku. Aż 97% konsumentów szuka firm lokalnie i robi to za pośrednictwem mediów społecznościowych. Media społecznościowe skupiają wokół siebie naprawdę duże ilości internautów. 72% osób obecnych w sieci udziela się na portalach społecznościowych. Ludzie w social media są wdzięczni firmom za uwagę. Aż 71% konsumentów, którzy uzyskali odpowiedź firmy na jej fanpage'u prawdopodobnie poleci jej usługi znajomym.
prowadzenie fanpage pozwoli Ci wygrać z konkurencją
Pod warunkiem, że stronę na Facebooku lub innym portalu będziesz prowadził z głową! Fanpage musi być prowadzony aktywnie i regularnie. Interakcje z fanami i nawiązywanie z nimi kontaktu umożliwi Ci dotarcie do szerszego grona odbiorców.
Kluczowym elementem każdego fanpage'a jest analiza i wykonanie planu marketingowego.
„Jeżeli nie wiesz, gdzie chcesz iść, to tam nie dojdziesz”. Gdy poznasz już mocne i słabe strony Twojej firmy i produktów lub usług, a także dokładnie nakreślisz potrzeby i oczekiwania swoich odbiorców, tylko krok dzieli Cię od wykonania planu marketingowego. Plan marketingowy umożliwi Ci profilować klienta i wyznaczać cele fanpage'a.